نایب رئیس اتاق اصناف کشور: چتر حمایتی قوه قضاییه بر سر واحدهای تولیدی گسترده شده است

11:01 - 05 تير 1401
کد خبر: ۴۳۲۲۳۲۲
نائب رئیس اتاق اصناف کشور با بیان اینکه چتر حمایتی قوه قضاییه بر سر واحدهای تولیدی خرد و کلان گسترده شده است، گفت: اقدامات رئیس قوه قضاییه امیدآفرین است.

جلال الدین محمد شکریه در گفت و گو با میزان با اشاره به عملکرد رئیس دستگاه قضا همزمان با هفته قوه قضاییه، بیان کرد: حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای اقدامات خوبی در حوزه‌های تولید و اصناف انجام داده است.

نایب رئیس اتاق اصناف کشور ادامه داد: اقدامات رئیس دستگاه قضا در رابطه با اصناف محدود به پایتخت نیست و نگاه خوبی هم به وضعیت اصناف در استان‌ها به ویژه گیلان داشته و دارند.

رئیس اتاق اصناف استان گیلان تأکید کرد: تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در اتاق بازرگانی و اصناف مرکز استان گیلان به همت قوه قضاییه یکی از اقدامات خوب رئیس دستگاه قضا در حمایت از اصناف بوده است.

نایب رئیس اتاق اصناف کشور ادامه داد: فعالان حوزه صنعت و اصناف مشکلات خود را با نهادهای مختلف به ویژه بانک ها به ستاد اقتصاد مقاومتی فعال در اتاق بازرگانی و اتاق اصناف مرکز استان گیلان ارائه می دهند و اقدامات لازم جهت حل مشکلات آنها صورت می‌گیرد.

شکریه با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مثبت رئیس قوه قضاییه برگزاری جلسات با فعالان حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی و اصناف بوده است تصریح کرد این اقدام و حمایت های رئیس قوه قضاییه از واحدهای صنفی  تولیدی،  توزیعی، خدماتی و خدمات فنی، اعتماد آفرین بوده است.

وی با بیان اینکه چتر حمایتی قوه قضاییه بر سر واحدهای تولیدی خرد و کلان گسترده شده است، اظهار کرد:  امیدواریم این اقدامات حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *